Poslední příspěvky

  • Hezký trvanlivý dřevěný dárek hračky... 2012-05-02 16:20:44 Hezký trvanlivý dřevěný dárek = hračky Bino & Mertens Bino Mertens je partnerem českých pohádek a večerníčků, můžete se těšit na hračky...
  • Školní batohy Topgal patří mezi... 2012-05-02 16:17:52 Využijte akci na nákup školních a studentských batohů v setu. Jedním nákupem získáte soupravu batohu s pouzdrem ve stejném barevném provedení za...
  • Co je to nadměrek a jak by měl být... 2012-05-02 16:13:36 Nadměrkem nazýváme volný prostor uvnitř obuvi před prsty nutný k volnému pohybu chodidla a na jeho růst (dětské nohy rostou od 3 do 6 let...
  • Sleva pro naše věrné zákazníky 2012-05-02 16:11:25 Víte že : nákupem v našem kamenném obchodě získáváte bonus na celý další nákup? Pro dvojčátka navíc další sleva! Také nákupem v našem eshopu...
  • Obujte se pěkně letně 2012-04-27 16:21:54 Ikdyž to mnohým příjde předčasné přemýšlet nad letními sandálky, stále ostřejší sluníčko a datum v kalendáři nás přesvědčuje o tom, že léto...
Zobrazit všechny

Newsletter

 

Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetové prodejně Detskabota.cz.

 

Jak nakupovat

Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami a nákupním řádem, kde jsou uvedeny všechny důležité informace o tom, jak postupovat při nákupu v našem obchodě, při případné výměně, vrácení zboží či jeho reklamaci, a jak komunikovat s obchodním oddělením.

 

Nastavení počítače :

Při výběru zboží je potřeba mít správně barevně zkalibrován monitor, aby byla zobrazena správná barevnost produktu. Je zapotřebí si uvědomit, že používáme digitální technologie, které nejsou schopny věrně zobrazit skutečnou barevnost podle reálu. Zejména laciné zobrazovače nemusí zobrazovat barvy správně. Dochází tak občas k omylům při výběru zboží.

Nastavíte-li si ve svém počítači neúměrně vysokou ochranu, nebude možná vzájemná komunikace s našim eshopem. Doporučujeme tuto ochranu snížit a povolit svému prohlížeči cookies a javascript. Pokud budou potíže přetrvávat, zvolte jiný prohlížeč či jinou verzi stávajícího.

Pokud používáte starší prohlížeč Internet explorer lze problém s neúplným zobrazením odtranit buďto nainstalováním novější verze IE nebo zapnutím režimu kompatibility. Toto provedete stiskem ikony roztrženého dokumentu v poli vyhledávání (místo kde vypisujete web adresy se vpravo vyskytují ikony lupy, ukončení a aktualizace stránky - v této řadě je i ona ikona roztrženého dokumentu). Nejjednodušší ovšem bude spouštět naše stránky např. ve Firefoxu, Chrome apod, kde problémy nebudou.

Objednávku je také možné zaslat na naši emailovou adresu. V tomto případě nebude možné akceptovat výhody, které nabízí systém registrovanému zákazníkovi. Nejste-li si jisti, rádi vám poradíme. Prosíme o zaslání bližších podrobností týkajících se problémů s objednáváním v našem eshopu. Přesnou specifikací problému jej můžeme odstranit

 

Orientace v eshopu :

Zboží a informace  jsou přehledně roztříděny do různých kategorií. Základní kategorie jsou vždy k dispozici na hlavní straně v "záložkové" liště v horní části, nebo v levé oranžové liště. Po kliknutí na zvolenou kategorii se zobrazí zboží uvedené ve všech existujících podřízených kategoriích a současně se objeví nabídka z těchto podkategorií, jejichž procházením lze výběr položek zúžit až na úroveň nejnižší kategorie. Takto můžete snadno procházet buď všechny produkty obsažené v nadřazené kategorii, anebo se kliknutím na podkategorii dostat na užší výběr zboží dle vašeho zájmu. K dispozici máte také podrobné vyhledávání, které Vám usnadní nalezení požadovaného zboží podle jeho názvu popř. popisu. Obsah každé kategorie můžete řadit dle abecedy, ceny a výrobce (vždy buď vzestupně nebo sestupně) a současně můžete uplatnit filtr na velikost obuvi a konkrétního výrobce. Každá stránka obsahuje informaci o tom, ve kterém oddělení se nacházíte a máte možnost posunu do nadřazené kategorie.

Naší snahou je postupně naší nabídku doplňovat a rozšiřovat jednak o další zboží, jednak o další informace o jednotlivých výrobcích tak, aby zákazník měl dostatečné množství informací potřebných pro realizaci nákupu.

Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek, nebo na název položky.

 

Realizace objednávky :

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko «do košíku» v detailu produktu, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Hodnotu zboží můžete sledovat v pravém horním rohu stránky.

Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat. Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, nabízíme vám dva způsoby, jak v našem obchodě nakupovat. Pokud nejste příznivci registrací, můžete objednat i bez registrace. Pokud nechcete opakovaně vyplňovat přihlašovací údaje a chcete využívat řady současných a připravovaných funkcí a výhod našeho obchodu, které jsou z technických důvodů možné jen pro registrované zákazníky, je nutno se před odesláním objednávky přihlásit, pokud již registraci máte. Při přihlášení budete vyzvání k zadání jména a hesla. Pokud ještě nejste registrováni, můžete tak učinit a poté po přihlášení pokračovat v objednávce. Jakmile se, buď při procesu registrace, nebo při objednávce bez registrace, dostanete na stránku, kde je třeba vyplnit kontaktní údaje, proveďte to prosím s největší pozorností a včetně diakritiky (háčků a čárek) a včetně velkých písmen tak, jak je to běžné. Pokračujte na další stránku, kde budete mít možnost volby způsobu platby a dopravy. V dalším kroku zkontrolujte svoji objednávku, můžete si ji vytisknout, a je-li vše v pořádku, klikněte na Objednat, čímž objednávku odešlete do našeho systému. Poznačte si číslo objednávky pro případnou komunikaci s našimi pracovníky.

 

Vyřízení objednávky :

Po odeslání vaší objednávky vám přijde informativní email na vámi uvedenou emailovou adresu (jedná se o automaticky generovaný email! Dostupnost zboží a cena Vám bude následně potvrzena). Proto vyplnění emailové adresy věnujte dostatečnou pozornost. Pokud i tak potvrzeni objednávky neobdržíte, kontaktujte nás telefonicky v pracovních dnech na čísle +420 725269512 (9-14h). Objednávku je možné učinit i písemně formou dopisu. Poté je nutno vyčkat na další zpracování. Následně vám zašleme další email s informací o stavu vaši objednávky. O stavu své objednávky budete průběžně informování až do vyexpedování zásilky. Objednávky se vyřizují zpravidla v dopoledních hodinách. Pokud během 24h (všední dny) neobdržíte žádný email, prosíme, abyste nás ihned kontaktovali.

 

Storno objednávky :

Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat), nejpozději do doby odeslání balíku, e-mailem na adresu MTG@detskeboticky.cz nebo telefonicky. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku řádně stornoval před jejím odesláním, bude mu zaplacená kupní cena vrácena a odeslána do 30 dnů zpět, a to bezhotovostním převodem. Pokud kupující stornuje objednávku po odeslání zásilky, je zákazník povinen balík převzít. Zboží je poté možno do 14 dnů vrátit. Vrácením však ztrácí výhody touto objednávkou získané. Navíc mu budou započítány náklady s odesláním, pokud nebyly dosud vyúčtovány.

 

Závěr :

Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetové prodejně Detske-boticky.cz. Smlouva se zákazníkem se uzavírá potvrzením jeho objednávky = odesláním našeho emailu s pokyny k platbě resp. o přípravě objednávky k odeslání. Informativní email o vytvoření objednávky, který je odesílán automaticky,  nezakládá žádné nároky či povinnosti ani jedné ze stran.





Důležitá upozornění ve zkratce

Všechny velikosti obuvi v našem e-shopu jsou uváděny ve francouzském číslování. Míry uváděné u produktů jsou orientační s možnou odchylkou. Věnujte tomuto pozornost při objednávání. Nejsou-li k dispozici u produktu míry, informujte se na ně popř. napište délku chodidla do «poznámky» v objednávce. Značení velikostí u obuvi je velmi rozdílné!

Veškeré zboží, které je v našem eshopu označeno skladem, se nachází v našem skladu. Vzhledem k počtu objednávek, které dostáváme, se může stát, že v okamžiku vaší objednávky bude zboží prodáno v naší prodejně popř. zamluveno jiným zákazníkem. Skladové zásoby se aktualizují v pravidelných časových intervalech, proto může dojít k tomu, že některé zboží může být momentálně vyprodáno, ikdyž je označeno, že je skladem. V případě, že tato skutečnost nastane, budete obratem informováni a bude vám nabídnuta jiná vhodná alternativa. Zboží je dostupné do vyprodání zásob. Některý sortiment je možné doobjednat. O této možnosti budete vyrozuměni. Veškeré zboží nabízené v eshopu www.detske-boticky.cz je pouze do vyprodání zásob.

Ceny uváděné u zboží jsou s DPH. Z důvodu rozdílnosti cen u jednotlivých velikostních skupin, je uvedna v záhlaví produktu vždy cena obuvi v nabízené nejmenší velikostní skupině (která může být již vyprodána)! Ne všechny vzory jsou prodávány ve všech velikostních skupinách, proto jsou v záhlavích rozdílné ceny pro stejnou botu - stejný vzor v rozdílných barvách. V průběhu objednávání věnujte pozornost cenám v nákupním košíku, kde by ceny měly odpovídat vámi zvolené velikosti obuvi. Vyhrazujeme si právo na možný omyl, za který se předem omlouváme.

Jestliže je u zboží uvedena cena 0Kč není produkt dodáván za tuto cenu! Neobjednávejte jej bez předchozí telefonické objednávky. Nebude vám zasláno. Jedná se zpravidla o nové zboží, které ještě není naceněno. Děkujeme za pochopení.

Eshop a prodejna jsou rozdílná střediska se společným skladem. Zboží uváděné na stránkách eshopu je vystavené a určené k prodeji zároveň v prodejně Dětské botičky MTG v Ostravě. Z tohoto důvodu je tedy možné, že objednané zboží v eshopu nemusí být aktuálně již skladem. Aktualizace eshopu probíhá v určitých časových intervalech. Ceny v prodejně i eshopu mohou být mírně odlišné. Každé středisko využívá jiné akce a bonusy pro zákazníka. Nelze uplatnit získaný bonus či využít akci z jednoho střediska u druhého. Základní cena obou středisek bývá zpravidla stejná a může se lišit max. o několik korun. Objednáním zboží v eshopu s osobním odběrem na prodejně nelze považovat za nákup v eshopu. Jde o službu zákazníkům, kteří si chtějí žádané zboží odložit do své návštěvy v naší prodejně. Zákazník má však právo na slevy uváděné v prodejně a kompletní servis, který zajišťuje náš personál. Věříme, že budete s našimi službami vždy spokojeni.

Ceny ani slevy v eshopu a v kamenném obchodě nejsou totožné. Zboží objednané v eshopu s možností osobního odběru se bude účtovat za ceny uvedené v prodejně. Slevy je možné uplatnit pouze při hotovostní platbě. Slevy nelze sčítat. Nelze je nárokovat. Slevy pro dvojčátka v prodejně se týkají pouze kožené obuvi nad 600Kč a hotovostní platbě.

Pokud botičky neznáte, nebo je nemáte vyzkoušené, doporučujeme při objednávce napsat do poznámky délku chodidla. My botičky přeměříme a potvrdíme vámi zvolenou velikost obuvi. Můžete využít tabulku která je k dispozici ke stažení na našich stránkách zde.

Objednané zboží Vám odložíme do doby připsaní částky na náš účet, nejdéle však po dobu 3 pracovních dnů. Po této době bude zboží dáno zpět do prodeje.

Nezapomeňte, prosím, že záruční doba a životnost obuvi jsou různé pojmy. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost obuvi kratší než záruční doba. Reklamace v těchto případech nebude uznána. Není-li reklamace uznána, budou Vám naúčtovány náklady na balné a dopravné na vrácení reklamovaného zboží.

Před uplatněním reklamace překontrolujte, zda jste správně vyplnili objednávku. Omylem objednané výrobky nebudou jako reklamace uznány.

Firma si vyhrazuje právo posuzovat jednotlivé reklamace individuálně a rozhodovat, zda reklamace bude uznána. Nelze reklamovat výrobky neúměrně opotřebované používáním.

Akce na vrácení zboží zdarma se týká pouze kožené obuvi v cenách od 600Kč a pouze jednu výměnu! Viz podmínky pro tuto službu zde