Poslední příspěvky

  • Hezký trvanlivý dřevěný dárek hračky... 2012-05-02 16:20:44 Hezký trvanlivý dřevěný dárek = hračky Bino & Mertens Bino Mertens je partnerem českých pohádek a večerníčků, můžete se těšit na hračky...
  • Školní batohy Topgal patří mezi... 2012-05-02 16:17:52 Využijte akci na nákup školních a studentských batohů v setu. Jedním nákupem získáte soupravu batohu s pouzdrem ve stejném barevném provedení za...
  • Co je to nadměrek a jak by měl být... 2012-05-02 16:13:36 Nadměrkem nazýváme volný prostor uvnitř obuvi před prsty nutný k volnému pohybu chodidla a na jeho růst (dětské nohy rostou od 3 do 6 let...
  • Sleva pro naše věrné zákazníky 2012-05-02 16:11:25 Víte že : nákupem v našem kamenném obchodě získáváte bonus na celý další nákup? Pro dvojčátka navíc další sleva! Také nákupem v našem eshopu...
  • Obujte se pěkně letně 2012-04-27 16:21:54 Ikdyž to mnohým příjde předčasné přemýšlet nad letními sandálky, stále ostřejší sluníčko a datum v kalendáři nás přesvědčuje o tom, že léto...
Zobrazit všechny

Newsletter

Výměna, vracení zboží

 

TIP : postup při vyřizování reklamace "Reklamační řád"

TIP : postup při zrušení kupní smlouvy "Odstoupení od smlouvy"

TIP : formulář určený pro vrácení zboží

 

 

 

Výměna, vracení, odmítnutí, poškození zboží

Výklad a upřesnění pravidel nákupu, které jsou podřízeny našim Všeobecným obchodním podmínkám s nimiž se před nákupem seznamte.

 

Výměna obuvi

Zboží je možné vyměnit za jiné zboží do 14 dnů po jeho doručení. Kompletní botičky (nenošené, nepoškozené, se všemi visačkami a kopií dokladu o koupi) zabalíte zpět do neporušené krabičky, doplňte o případný doplatek (rozdíl v ceně obuvi a případně poštovné a balné - viz ceník České pošty za úhradu Balíku do ruky, pokud se nejedná o akci Výměna zdarma - viz níže. Zašlete  s průvodním dopisem a sepsaným požadavkem na naší adresu :

 

Dětské  Botičky - MTG
Obchodní dům Galeria
Bohumíra Četyny 15
70030 Ostrava – Bělský Les
 

 

Napište jakou velikost a vzor potřebujete (informujte se předem na dostupnost - vámi požadovaná obuv nemusí být po doručení zásilky skladem). Pokud již požadované botičky nebudou skladem, nabídneme vám podobný typ botiček. Pokud nebudete souhlasit, vrátíme vám peníze za vrácené zboží zpět na účet. Budeme rádi, když nás budete neprodleně po zjištění, že vám botičky nesedí, kontaktovat e-mailem na adresu : MTG@DETSKEBOTICKY.CZ. Při emailové korespondenci zachovávejte historii komunikace a vždy uvádějte identifikační údaje – číslo objednávky a své jméno. Balík bude zaslán zpět námi vybraným přepravcem. Náklady na zaslání zásilky na naši adresu neproplácíme.

 

V případě, že zákazník vrací zboží jen částečně a odstupuje od plnění představující jen některé položky z dodávky zboží, která byla provedena současně v rámci jedné zásilky, má právo na navrácení dopravného jen v té výši, v jaké se dopravné zvýšilo v důsledku zaslání zboží, od kterého je odstupováno. Případně doplatí odpovídající poštovné, dle tabulky níže.

 

 

Výměny     
Ceník poštovného platba předemdobírkaSlovensko platba  předemSlovensko dobírka
nákup odnákup do    
05996999150200
60011994999150200
12001999049150200
2000a více049150200


 

Výměna obuvi s dotovaným poštovným - akce

U nás v eshopu zakoupené botičky máte možnost v případě, že vám nevyhovuje velikost nebo střih obuvi, vyměnit zdarma (od 1200Kč) popř se zvýhodněným poštovným za jinou obuv. Akce platí pouze pro jednu výměnu obuvi. Nevztahuje se na levnější obuv (bačkůrky, jarmilky, tenisky apod.), kde výměna je rovněž možná, ovšem s případným doplatkem za poštovné (viz ceník výše). V tomto případě nehradíte celou částku dle ceníku České pošty, ale námi dotované poštovné. Zásilka bude zaslána námi vybraným dopravcem bez dobírky - dobírka je s doplatkem za tuto službu a je povinnou platbou i pro zásilky, které obsahují zboží, na něž byla uplatněna akce poštovného zdarma na první zaslání. Tato akce se netýká také obuvi již v jiné akci zahrnuté, popř. byla-li obuv zahrnuta v množstevní či jiné slevě. Bezplatná výměna je možná do 3 dnů od obdržení zásilky zákazníkem. Na tuto slevu není zákonný nárok. Firma si vyhrazuje právo akci zrušit či výměnu zdarma odmítnout. Náklady na zaslání zásilky na naši adresu neproplácíme.

Kompletní botičky (nenošené, nepoškozené, se všemi visačkami a kopií paragonu) zabalíte zpět do neporušené krabičky, doplňte o případný doplatek (rozdíl v ceně obuvi) a zašlete  s průvodním dopisem na naší adresu.

Budete-li vyměňovat zboží za jiné v nižší ceně a bude-li poté celková částka za obuv, kterou obdržíte nižší než 600/1200Kč, budou vám doměřeny související nezapočítané náklady. Taktéž při výměně kožené obuvi nad 600/1200Kč za jiné zboží nesplňující výše popsaná kritéria. Při vracení zboží budou nezapočítané náklady odečteny.

Vrácením nebo výměnou zboží se rovněž vynuluje stav vašeho bodového konta v našem Bonus programu. Byl-li uplatněn nějaký bonus při koupi bude vám rovněž odečten.

Akce se netýká zákazníků s Množstevním bonusem nebo jinými než standardními slevami.

 

V případě chybně zaslaného zboží, kdy je chyba na straně prodejce, budou zákazníkovi proplaceny jeho náklady na poštovné v max. výši 80,-Kč dle sazebníku České pošty za zaslání s nejnižším možným poštovným.

 

Vrácení zboží 

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho eshopu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů ode dne jeho doručení na své náklady. Zboží bude prodávajícím po doručení zboží na jeho adresu přijato. Zboží musí být vráceno nenošené, nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Současně se zbožím je nutno vrátit veškeré příslušenství, dárky a ostatní náležitosti, které byly se zbožím zaslány. V případě poškození nebo neúplného zaslání bude po zákazníkovi účtovnána náhrada, některé zboží nelze z hygienických důvodů příjmout vůbec.

Neopomeňte vložit číslo účtu, na který chcete poukázat částku. Zároveň připojte informaci o vašem požadavku a čísle objednávky pro urychlení vyřízení vaší žádosti. K usnadnění můžete využít formulář, který můžete zaslat společně se zbožím. Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena částka nejpozději do zákonných 14 dnů ode dne přijetí vráceného zboží. Nestane-li se tak do této doby, ihned nás kontaktujte. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte emailem. Zboží nevracejte prostřednictvím dobírky - nebude přijato. Náklady za uhrazené poštovné proplácíme v nejnižší možné variantě z naší nabídky dopravného. Poštovné k nám si hradí zákazník sám.

V případě, že vám bylo našim omylem zasláno neodpovídající zboží, proplatíme vám poštovné do maximální výše 81Kč viz ceník České pošty za zaslání s nejnižším možným poštovným (Obyčejný balík do 2kg 74Kč, do 5kg 81Kč).

Je-li poskytnuta prodávajícímu sleva na poštovné při zakoupení zboží v určité hodnotě (např. pro "Platbu předem" : při nákupu zboží do částky 600,- Kč včetně činí poštovné 69,- Kč, při nákupu zboží do 1.200,- Kč včetně je poskytnuta kupujícímu sleva a poštovné činí 49,- Kč a při nákupu zboží nad částku 1.200,- Kč je poskytnuta kupujícímu sleva v plné výši a poštovné má zdarma ), vztahuje se tato sleva na poštovné jen při skutečném odběru zboží v předem uvedené hodnotě, to neplatí v případě odstoupení od smlouvy kupujícím, kdy taková sleva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit poštovné ve skutečné výši. Totéž platí i v případě částečného odstoupení od smlouvy kupujícím.

 

Zaslání zboží - ostatní případy

Žádáte-li zaslání balíku na svou adresu, řídíme se ceníkem poštovného České pošty - Balík do ruky. Manipulační poplatek a balné činí 80Kč. Tyto poplatky budou účtovány na zaslání neuznaných reklamací, zasílání zboží na výměnu (netýká se první výměny obuvi nad 600Kč, která je zdarma), chybně zaslaných balíků zákazníkem apod. Všechny informace se týkají pouze dopravy v rámci ČR! Zásilky v těchto případech budou zasílány námi zvoleným dopravcem.

další informace ZDE

 

Ceník poštovného "Balík do ruky" 

Hmotnost do Cena         
(s DPH)         
Hmotnost do Cena
(s DPH)
2 kg 103,00 Kč              14 kg 142,00 Kč
3 kg 106,00 Kč16 kg 157,00 Kč
4 kg 109,00 Kč18 kg 160,00 Kč
5 kg 115,00 Kč20 kg 166,00 Kč
6 kg 118,00 Kč22 kg 172,00 Kč
7 kg 121,00 Kč24 kg 178,00 Kč
8 kg 124,00 Kč26 kg 185,00 Kč
9 kg 130,00 Kč28 kg 188,00 Kč
10 kg 133,00 Kč30 kg 191,00 Kč
12 kg 139,00 Kč Dobírka do 5000Kč   50,00 Kč

 Ceník poštovného bez dobírky České pošty - aktuální ceník naleznete na stránkách cpost.cz

 

Vrátenie tovaru zo Slovenska

tovar je možné vrátiť obdobne ako to robia českí zákazníci. Z vráteného tovaru vám bude odrátané poštovné 150Kč ak bola zásileka k Vám zaslaná bez dobierky a 200Kč s dobierkou. Tato čiastka vám bude ponížená z vrátenej sumy. Pokial ste platili pri nákupe poštovné bude toto odpočítané.

 
Odmítnutí zásilky - Nevyzvednutá dobírka

Pokud zákazník zaslané zboží nepřevezme, porušuje tímto kupní smlouvu. Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení nákladů vzniklých na odeslání zboží 103Kč poštovné + 50Kč doběrečné + 80Kč balné  (celkem 183 resp. 229Kč viz ceník České pošty Balík do ruky). Z této částky bude odečteno již zaplacené poštovné. Při nezaplacení a nutném vymáhí částky bude účtován manipulační poplatek ve výši 300,-Kč. Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s našimi obchodními podmínkami a zavazuje se v tomto případě uhradit náklady na dopravu a smluvní pokutu v této výši. Upozorňujeme, že veškeré pohledávky budou postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.

 
Nevyzvednutí zásilky při platbě předem

V případě nevyzvednutí zásilky při platbě předem, bude zásilka, kterou nám pošta vrátí , uložena u nás po dobu 30 dní. Po této době bude znehodnocena bez nároku na náhradu. Zásilka může být na Vaši žádost znovu zaslána. V tomto případě bude opětovně účtováno poštovné a balné.

 
Úhrada poštovného v případě reklamace

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení max.80Kč (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace (neuznané reklamace) nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace (v případě vyřizování reklamací do zahraničí, náhradu poštovného společnost nevyplácí). Bude-li zákazník požadovat zaslání reklamovaného zboží zpět, budeme požadovat zaplacení nutných výdajů (balné + poštovné) předem na náš účet. V případě nevyžádání zaslání zásilky bude reklamované zboží u nás uloženo po dobu 30 dní. Po této době bude zboží znehodnoceno bez nároku na náhradu.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši k vyřízení reklamace V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.

 
Poškození obalu

Při vracení zboží je nutno vrátit nepoškozený originální obal (krabici). Bude-li mechanicky či jinak poničen (polepy, vázáním apod), budeme vám účtovat cenu za nový obal 50-90Kč (cena se odvíjí od velikostní skupiny vrácené obuvi sk.0-50Kč, 1-60, 2-70, 3-80, 4-90Kč) + nákladů na jeho pořízení a zaslání. Prosíme zákazníky, aby zboží řádně zabalili do vhodného obalu či folie (potravinářská folie, pytel na odpadky, vložení do jiné krabice).

 
Poškození zboží

Vrácené zboží musí být v bezvadném stavu. Nenošené, čisté, nepoškozené. V opačném případě nebude zboží přijato na sklad. Případně bude odečtena částka za uvedení zboží do bezvadného stavu. V některých případech nelze nošené zboží převzít z hygienických důvodů. Po zaplacení výdajů (viz výše) vám bude toto vráceno nebo po 30 denní úložní době zlikvidováno bez nároku na vrácení peněz. Zboží po vybalení je možno vyzkoušet. Není možné ho používat! Po dohodě je možné obuv přijmout se slevou podle míry poškození minimálně však 50% z prodejní ceny.