Poslední příspěvky

  • Hezký trvanlivý dřevěný dárek hračky... 2012-05-02 16:20:44 Hezký trvanlivý dřevěný dárek = hračky Bino & Mertens Bino Mertens je partnerem českých pohádek a večerníčků, můžete se těšit na hračky...
  • Školní batohy Topgal patří mezi... 2012-05-02 16:17:52 Využijte akci na nákup školních a studentských batohů v setu. Jedním nákupem získáte soupravu batohu s pouzdrem ve stejném barevném provedení za...
  • Co je to nadměrek a jak by měl být... 2012-05-02 16:13:36 Nadměrkem nazýváme volný prostor uvnitř obuvi před prsty nutný k volnému pohybu chodidla a na jeho růst (dětské nohy rostou od 3 do 6 let...
  • Sleva pro naše věrné zákazníky 2012-05-02 16:11:25 Víte že : nákupem v našem kamenném obchodě získáváte bonus na celý další nákup? Pro dvojčátka navíc další sleva! Také nákupem v našem eshopu...
  • Obujte se pěkně letně 2012-04-27 16:21:54 Ikdyž to mnohým příjde předčasné přemýšlet nad letními sandálky, stále ostřejší sluníčko a datum v kalendáři nás přesvědčuje o tom, že léto...
Zobrazit všechny

Newsletter

Dopravné, poštovné

 

Doporučujeme si v případě nejasností pročíst naše obchodní podmínky a podmínky prodeje

TIP : cena dopravy pro Slovenskou republiku a zahraničí "Dopravné na Slovensko"

TIP : sledujte pohyb svého balíčku "Sledování zásilek"

TIP : zvýhodněné poštovné pro nutnou výměnu "Výměna, vrácení"

TIP : zákonné všeobecné podmínky platné v ČR pro prodej prostřednictvím eshopu "Všeobecné obchodní podmínky"

TIP : co je Zásilkovna? Základní info o službě

 

 

 

 

Aktuální akce na poštovné a balné

Na vybrané značky zašleme objednávku bez zaúčtování poštovného a balného. Kompletní Podmínky využití akce  zde.

  • Podmínkou využití akce je minimální hodnota objednávky 600Kč.

  • Zboží bude zasláno Českou poštou – Balík do ruky

  • Značky, jichž se akce aktuálně týká : Richter, Geox, Superfit, Primigi, Keen, Topgal, Bagmaster.

  • Zboží, na které se nevztahuje tato akce, je zasíláno se zvýhodněným poštovným – ceník uveden níže.

  • Všechno ostatní zboží zasíláme s poštovným zdarma od částky 1200Kč (s platbou předem).

  • Platí pouze pro první zaslání zboží a jednu výměnu obuvi.

  • Platí i pro kategorii "Slevy, akce, výprodej".

  • Výměny a vrácení zboží se řídí našimi Obchodními podmínkami.

 

 

 

Dopravci pro Českou republiku

Zákazník si může vybírat ze tří námi nasmlouvaných dopravců, kteří jsou námi ověření a tedy spolehliví a rychlí při doručování zásilek našim zákazníkům. Používáme služeb těchto dopravců : Českou poštu, spediční firmu GLS a DPD, nově Zásilkovnu. Všichni dopravci doručují zásilky ve stejných časových termínech a ve stejné kvalitě. Je na vás a vaší zkušenosti či oblíbenosti toho kterého dopravce si vybrat. Podmínky i ceny pro doručení máme u všech sjednocené. S Českou poštou, kurýrem GLS, DPD a Zásilkovnou zasíláme balíčky levně a rychle. Moderní a spolehlivá přeprava zboží s dobou dodání zpravidla do druhého pracovního dne. Dobírky nelze platit platební kartou (jedná se o placenou službu).

                

 

 

 

Způsoby úhrady zboží

Zboží může být zasláno na dobírku s úhradou při předání zásilky – zásilka je zaplacena při převzetí na poště u přepážky, doručovateli nebo kurýrovi v hotovosti v místě bydliště. Výhodou je okamžité zaslání zboží s doručením do jednoho až dvou dnů. Obdržíme-li vaši objednávku v průběhu dopoledne, zašleme zboží zpravidla ještě týž den s doručením v den následující. Později došlé objednávky vyřizujeme následující den. Tím dojde ke zpoždění o jeden den. Vždy počítáme pouze pracovní dny. Platbu kartou nelze nárokovat a doručovatel ji může odmítnout.

Zboží je možné platit převodem na účet předem a zasláním po připsání částky na náš účet – po bezhotovostním převodu částky na náš bankovní účet bude zboží ihned odesláno. Výhodou platby předem je nižší platba za dopravné, ovšem se zpožděním ovlivněným převodem peněz. Převod mezi bankami trvá až dva dny. Je nutné uvádět správný variabilní symbol, aby se vaše platba dala dohledat v bankovním výpisu došlých plateb. Číslo účtu a variabilní symbol Vám zašleme emailem spolu s potvrzením objednávky do 24h (pouze v pracovní dny). Nezasílejte platbu dříve než k ní budete vyzváni.

 

 

 

Ceník poštovného pro nové objednávky - dotované poštovné

K ceně zboží je připočtena cena za dopravné dle následujícího schématu :

nákup od

nákup do

platba předem

dobírka

Zásilkovna platba předem

Zásilkovna dobírka

0

599

69

99

69

99

600

1199

49 (5)*

99

49

99

1200

1999

0

49

0

49

2000

a více

0

0

0

0

Akce na značku

od 600 Kč

0

0

--

--

 

 

 

  • Platbu platební kartou nenabízíme u žádného dopravce.

  • Ceník je platný pro první zaslání objednávky a případnou výměnu obuvi. Jiná zaslání budou účtována dle ceníku České pošty.

  • * Nejlevnější poštovné 5Kč je možno využít pro všechny objednávky (podmínky níže).

  • Balné není účtováno. Ceny poštovného a balného v jiných případech se řídí ceníkem České pošty (poštovné + dobírka + balné) - viz obchodní podmínky.

  • Tento ceník je platný pouze pro zaslání zboží z vytvořených objednávek v našem eshopu www.detske-boticky.cz a jedné jeho výměny (týká se pouze obuvi). Na ostatní zásilky se vztahuje ceník poštovného uvedeného níže!

  • Uplatněním slevového bonusu (věrnostní bonus, bonus zákazníka apod.) může dojít ke snížení celkové ceny objednávky a tím k jejímu posunu do jiného cenového pásma, ve kterém se účtuje vyšší poštovné.

  • V ceně není zahrnuta platba kartou u kurýra, přeposlání zásilky nebo její opětovné doručení! Toto jsou nadstandardní služby placené navíc a nejsou zahrnuty v ceníku. Na vyžádání a doplacení poštovného lze tuto službu zajistit. Na tuto službu se nevztahuje žádá akce.

  • Akce na značku (viz podmínky) bude zaslána Českou poštou – Balík do ruky.

  • Není možné zaslat zboží jinou službou (např. Doporučený balík, cenný balík, dopis apod.)

  • Vrácením zboží nebo výměnou za levnější zboží může být dopočteno poštovné. Sníží-li se hodnota odebraného zboží pod daný limit, ve kterém se účtuje nižší poštovné, bude vrácena částka za zboží ponížená o rozdíl mezi vyšší a nižší sazbou  poštovného.

 

 

 

Osobní odběr v naší prodejně (adresa a otevírací doba prodejny)

Osobní odběr není zpoplatněn. Zboží je připraveno k vyzvednutí po obdržení výzvy k vyzvednutí zboží emailem, zpravidla následující pracovní den během otevírací doby prodejny. Není zaručeno, že objednané zboží je k dispozici. Vyčkejte vždy na potvrzení dostupnosti zboží.

 

 

 

Nejlevnější poštovné pro nové objednávky

 

dopravce : Česká pošta

poskytnutá služba :  Balík do ruky (podmínky doručení na stránkách cpost.cz)

cena za dopravu : 5 Kč

způsob úhrady : předem na náš účet - platba musí proběhnout do 3 dnů od zaslání podkladů k platbě emailem

limit minimální částky : nejnižší možná částka za objednané zboží 600Kč

doba dodání : nejdříve za 40 dnů od zaplacení objednávky

Tato hodnota poštovného bude vzata vpotaz jako nejnižší možné poštovné, které se může uplatnit při konečném vyúčtování při vrácení zboží.

 

 

 

Dopravné pro Českou republiku v ostatních případech

Hmotnost do

Cena Kč

Hmotnost do

Cena Kč

2 kg

128,00 Kč

18 kg

203,00 Kč

3 kg

138,00 Kč

20 kg

208,00 Kč

4 kg

142,00 Kč

22 kg

217,00 Kč

5 kg

149,00 Kč

24 kg

225,00 Kč

6 kg

153,00 Kč

26 kg

233,00 Kč

7 kg

156,00 Kč

28 kg

237,00 Kč

8 kg

159,00 Kč

30 kg

240,00 Kč

9 kg

165,00 Kč

35 kg

253,00 Kč

10 kg

170,00 Kč

40 kg

283,00 Kč

12 kg

178,00 Kč

45 kg

307,00 Kč

14 kg

181,00 Kč

50 kg

338,00 Kč

16 kg

199,00 Kč

 

 

 

Orientační Ceník poštovného "Balík do ruky" bez dobírky. Dobírka s Pk A je zpoplatněna částkou 53Kč (do hodnoty 5000Kč). K níže uvedenému ceníku se připočítává balné 80Kč. Toto poštovné se týká všech zásilek, krom zaslání zboží z objednávek a případné jedné jeho výměny (pouze obuv). Aktuální ceník naleznete na cpost.cz

 

 

 

Platba za obalový materiál a zabalení (balné)

Balné zpravidla neúčtujeme. Platíte pouze poštovné. Balné činí 80Kč (dle náročnosti, objemu), které může být uplatněno i zpětně při nevyzvednutí zásilky, vrácení zboží, zaslání na vyžádání popř. výměně zboží na něž se nevztahuje akce "Výměna obuvi zdarma" a v dalších ostatních případech.

 

 

 

Upozornění k dopravě a dodací podmínky

U všech dopravců se vyžadují stejná data o místě doručení. Vyplňujte údaje pozorně a bezchybně. V opačném případě při chybném zadání může dojít ke zpoždění nebo i vrácení zásilky. Chybou v tel. čísle nebo emailové adrese nebudete informováni o pohybu zásilky ani uskutečněné objednávce. Důležitou informací je i přesná adresa a PSČ. Ověřte si ji u vaší pošty! Údaje vyplňujte do kolonek pozorně, úplně a správně.

Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne max. do dvou dnů (není-li kalamitní situace). Pokud dojde k prodlení, ihned kontaktujte dopravce popř. nás. Veškeré informace o pohybu zásilky lze sledovat na stránkách dopravce popř. v našem eshopu. Data se zpracují až přijetím zásilky do depa. Je proto potřeba vyčkat se sledováním zásilky na tento okamžik.

Pokud Vaše objednávka splní limity stanovené našimi obchodními podmínkami máte doručení zboží ZDARMA. Pokud příchozí email či již při objednávání zboží bude objednávka obsahovat částku 0Kč za dopravné, bude Vám dodatečně tato částka dopočítána dle následujícího schématu, který naleznete níže.

 

Po odeslání objednávky vám nejdříve odešleme informativní email o uskutečněné objednávce (tento email nepotvrzuje dostupnost ani cenu zboží). Poté bude teprve vaše objednávka zpracována, bude-li zboží skladem, zašleme vám další email s informací o stavu vaší objednávky resp. s pokyny k provedení platby na náš účet. Vyčkejte na doručení tohoto emailu. Mimo pracovní dobu (Po–Pá   9–14h) není možné vyřizovat objednávky, kontaktovat nás ani odesílat zásilky. Objednávky poté vyřizujeme postupně. Neobdrželi-li jste ihned po odeslání objednávky informativní email, nebo jste nedostali potvrzení objednávky do 24h od provedení objednávky, je možné, že náš email je zařazen ve vašem počítači mezi spamy. Nenaleznete-li jej tam, je nutno nás kontaktovat.

Naší snahou je neprotahovat dodávky objednaného zboží. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme zákazníka kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné a jsou uvedeny včetně DPH. Provozovatel obchodu je plátcem DPH. U položek je uplatněna sazba DPH 21%. Zboží je k dispozici do vyčerpání zásob. Zaslaná objednávka nezaručuje dodání zboží bez potvrzení o jeho dostupnosti.  

 

Všechny balíky zasíláme na adresu objednavatele. Při jeho nedostupnosti bude zásilka automaticky uchována na poště po dobu několika dnů. Zásilku je nutno v co nejkratší době vyzvednout popř. si požádat poštu o její znovuzaslání. Zásilky se po nevyzvednutí v termínu vrací zpět odesílateli. Jejich znovuzaslání bude zpoplatněno dle ceníku České pošty (nedotované poštovné) a s platbou předem na náš účet. Neotálejte tedy s jejím vyzvednutím. Nevyzvednutím zásilky se dopouštíte porušení kupní smlouvy a bude po vás vyžadována náhrada za vynaložené náklady – viz Obch.podmínky.

 

  • Zboží standardně odesíláme v den objednání pokud objednávku obdržíme do 12hod pracovního dne.

  • Objednávka obdržena po 12hod pracovního dne bude odeslána následující pracovní den.  

  • Objednávky přijaté o víkendech a svátcích bude odesláno v nejbližším pracovním dnu. 

  • U plateb předem na náš účet zboží odesíláme neprodleně po obdržení platby.

  • Objednávky primárně vyřizujeme kompletně. Není-li tato možnost, budete kontaktováni.

  • Veškeré zboží je zpravidla skladem. Může být ovšem již zadáno nebo prodáno v prodejně.

  • Vyplněním "Poznámky" v objednávce, může dojít ke zpoždění jejího vyřízení.

 

 

 

Doplňkové služby na míru

Zaslání zásilky Česká pošta "Na poštu" je nedostupné. Vyžadujete-li tuto službu, je nutné uvést v objednávce údaje o Poště, kde bude zásilka uschována.

Pokud vyžadujete doručení zboží v konkrétní dobu popř. druhé doručení je možno se s dopravcem dohodnout. Tato služba se může poskytovat za úplatu. Je možné dohodnout s dopravcem i jiné nadstandartní služby, které nelze u nás v eshopu objednat. Pokud požádáte o podobný nadstandard nebude z naší strany možné vám vyhovět. Nelze proto při nedoručení žádat kompenzaci. Česká pošta nabízí možnost změny doručení prostřednictvím formuláře.

Všemožné další služby je možné si objednat u zvoleného dopravce. Nevyžadujte je po našem eshopu.V naší ceně dopravného je zahrnuta pouze základní služba.

 

 

 

Dostupnost nabízeného zboží

Eshop a prodejna jsou rozdílná střediska se společným skladem. Zboží uváděné na stránkách eshopu je vystavené a určené k prodeji zároveň v prodejně Dětské botičky MTG v Ostravě. Z tohoto důvodu je tedy možné, že objednané zboží v eshopu nemusí být aktuálně již skladem popř. je zamluveno jiným zákazníkem. Aktualizace eshopu probíhá v určitých časových intervalech. Ceny v prodejně i eshopu mohou být mírně odlišné. Každé středisko využívá jiné akce a bonusy pro zákazníka. Nelze uplatnit získaný bonus či využít akci z jednoho střediska u druhého. Zákazník v prodejně může využít slevy uváděné v prodejně a kompletní servis, který zajišťuje náš personál. Zákazník eshopu zase slevy dle nabídky v něm uvedené. Základní cena obou středisek bývá zpravidla stejná a může se lišit jen minimálně. Zboží bude odloženo pouze po dobu dvou dnů. Poté bude dáno zpět do prodeje. V případě nákupu zboží v prodejně a objednávky v eshopu s možností osobního odběru jsou podmínky prodeje odlišné od objednávek v eshopu s dopravou.

 


Mohou nastat tyto situace, které ovlivní dostupnost zboží :

Zákazníci si v prodejně nechávají zboží odložit a je tedy, po dobu do jeho prodeje, pro ostatní nedostupné, ikdyž se ve stavu skladu jeví jako dostupné. Obdobná situace nastává v eshopu při platbách předem nebo pozdržením vyřizování objednávky jiného zákazníka. Toto zboží se objednáním nerezervuje a je tak stále v eshopu aktivní. Zboží se zneaktivní až samotným prodejem. Je zapotřebí si také uvědomit, že mezi odesláním objednávky a jejím zpracováním uběhne poměrně dlouhá doba, kdy může být toto zboží prodáno jinému zákazníkovi např. v prodejně nebo tomu, který vytvořil objednávku před vámi. Na totožné zboží bývá v jeden den i vícero objednávek. Náš sklad zároveň není propojen s eshopem online a stavy se aktualizují v časových intervalech Taktéž náš druhý eshop www.detskabota.cz se synchronizuje podle eshopu www.detske-boticky.cz nejvíce 1x denně podle potřeby. Mezidobou může docházet k diferenci toho co skutečně skladem je a co se ukazuje v eshopu. Ikdyby byl sklad online, stejně nebude jistota, že budou  odloženy dva páry obuvi, když byl nakoupen našim obchodem pouze jeden pár. Mrzí nás neuskutečněné prodeje a snažíme se dělat maximum, aby k tomu docházelo v omezené míře. Všem zákazníkům, kterým se stalo, že zboží nebylo skladem, se omlouváme a snažíme se jim navrhnout vhodnou náhradu. Víme, že věnovali výběru v našem eshopu mnoho času a je nám to líto. Bohužel odstranit zcela tuto chybovost nelze a nedaří se to ani mnohem větším eshopům. Je tedy na zákazníkovi, aby byl tolerantní a měl připraveny alternativy pro případ, že by vybrané zboží skladem nebylo. Vždy máme skladem dostatek zboží. Zákazník si i přes tyto potíže obuv zpravidla vybere. Tedy pokud sám chce.

 

 

 

Možnosti vrácení zásilky. Odmítnutí převzetí.

Nebudete-li se zbožím spokojen, je možné toto zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí popř. ho můžete za zvýhodněných podmínek vyměnit. Poštovné za zaslání k nám nehradíme. Vyhrazujeme si právo, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží. http://www.detske-boticky.cz/infocentrum/odstoupeni-od-smlouvy/. Nevyzvednutí zásilky je posuzováno jako porušení kupní smlouvy. Náklady na její zpracování a zaslání nese zákazník v plné výši a bude vymáháno.

 

Bude-li vám zasláno zboží, které jste si neobjednal, ihned nás kontaktujte. Pravděpodobně došlo k omylu, za který se tímto omlouváme. V případě vady výrobku se jedná o vadné plnění smlouvy z naší strany a dle Všeobecných obchodních podmínek bude toto zboží vyměněno, opraveno nebo vráceny peníze. Po přijetí zásilky si zboží zkontrolujte a proměřte!

 

  • Úplnost a stav zboží si zkontrolujte ihned při převzetí od zásilkové služby.

  • Poškození zboží musí být reklamováno do DVOU PRACOVNÍCH DNŮ.

  • Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

  • Aby mohla být uplatněna reklamace na poškozené zboží, musí být sepsán s řidičem ZÁPIS O POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ jinak je poškození nereklamovatelné.

 

Adresa pro vrácení zboží :

Dětské botičky MTG

Obchodní dům Galeria 1.patro

B. Četyny 15

70030 Ostrava-Bělský Les

 

 

 

 

Dopravné na Slovensko a EU

 

Poštovní podmínky pro zaslání do zahraničí

  • Cena zboží bude přepočtena na euro podle kurzu (devizy nákup) České spořitelny v den jejího zúčtování.

  • K částce za zboží bude dopočteno poštovné dle ceníku zahraničního doprave a přepočteno na eura.

  • Zboží je nutno uhradit předem na náš eurový účet v eurech se všemi poplatky bankou vyžadovanými.

  • Všechny poplatky za převod peněžních prostředků jdou na vrub zákazníka.

  • Na Slovensko je možné zaslat zboží také na dobírku, která bude uhrazena v hotovosti na výdejním místě při převzetí zásilky.

  • Cena poštového je odvislá od hmotnosti, rozměrů balíku, příplatků a výběru dopravce. Uvedené ceníky jsou pouze informativní.

  • Výměny a vracení musí platit zákazník v plné výši.

  • Termín doručení je odvislý od destinace doručení a není zaručen.

  • Při vrácení zboží nebude uhrazeno zákaznikem uhrazené poštovné ani nebude proplaceno poštovné, které uhradil za jeho zaslání našim eshopem. Zákazníkovi bude sraženo z vrácené částky nezaplacené poštovné.

 

 

 

Dopravné na Slovensko

Pre našich slovenských zákazníkov sme zriadili dopravu spedičnou službou GLS, Slovenskou poštou a Zásielkovňou. Odteraz môžete aj vy nakupovať v Česku kvalitné detské topánočky v najväčšom výberu a najlepšej kvalite. Tovar bude vyexpedovaný do 24h v robotných dňoch a doručený na vašu adresu do dvoch pracovných dní.

 

Cena tovaru bude prerátaná do meny euro podľa denného kurzu České spořitelny (devizy nákup). K téjto čiastke bude prirátané poštovné z ceníku uvedeného nižšie v pevnej sume. Cenník je platný iba pre prvé zaslanie tovaru. Pri opätovném zasielaní bude rátane poštovné 170/200 Kč pre všetky zásielky. Platbu vopred je možné uhradiť na náš účet v slovenskej banke v eurách. Dobierku zaplatíte kuriérovi v hotovosti v eurách pri prevzatí zásielky. Cenník je uvedený pre zásielky do váhy 5kg. K ťažším zásielkám bude dopočtená prirážka, podľa cenníka dopravcu. 

 

 

 

Cenník pre balíky do 5kg na Slovensko :

nákup od

nákup do

platba předem Euro

dobírka Euro

platba předem Kč

dobírka Kč

0

599

4,6

5,7

119

149

600

1199

3,8

4,9

99

129

1200

1999

2,7

3,8

69

99

2000

2999

1,9

2,7

49

69

3000

a více

0

1,9

0

49

Príkladový cenník dopravného pre zásielky do 5kg s orientačným prepočtom na eurá. Kompletný cenník.

Službu zaisťujú dle vášho výberu : Slovenská pošta, Zásielkovňa, GLS. Platbu je nutné uhradiť bezhotovostne na náš slovenský účet  v eurách, alebo v hotovosti kurierovi. Platba kartou nie je možná. Výdajné miesta Zásilkovny preberajú zásielky iba do 5kg. Ťažšie zásielky do 10kg za 216Kč + dobierka 27Kč budú doručené Sl.poštou alebo GLS.

 

 

 

Výměna, vracení a reklamace zboží

Z ceny vráteného tovaru bude odrátaná čiastka za vynaložené náklady na úhradu poštovného ponížená o už zaplatené poštovné. Cena tovaru bude prerátaná kurzom devízy predaj v deň prijatia.


Všechny poplatky za převod peněžních prostředků jdou na vrub zákazníka. Při vrácení zboží nebude uhrazeno zákaznikem uhrazené poštovné ani nebude proplaceno poštovné, které uhradil za jeho zaslání našim eshopem. Za přeposlání bude požadována úhrada :

 

Bez dobírky ...................................... 170,- Kč 

S dobírkou ........................................ 200,- Kč

 

 

 

Dopravné do zahraničí

 

Česká pošta :

Poštovné zásilek odesílaných mimo ČR je zpoplatněno dle aktuálního ceníku České pošty, který je k nalezení  na stránkách zde. Můžete využít i kalkulátoru zásilek zde.

 

 

Zásilkovna :

 

Maďarsko

do 1kg

do 2kg

do 5kg

do 10kg

Zásilkovna

 

 

91

 

DPD

132

144

156

229

Trans-o-flex

132

156

193

229

pošta

144

156

168

253

 

 

 

 

 

Polsko

 

 

 

 

DPD

132

144

156

217

pošta

132

144

156

217

 

 

 

 

 

Německo

 

 

 

 

pošta

152

164

217

289

 

 

 

 

 

Rakousko

 

 

 

 

pošta

156

168

205

289

 

 

 

 

 

Rumunsko

 

 

 

 

Zásilkovna

 

 

91

 

DPD

156

168

193

265

Cargus

156

168

193

265

Fan courier

168

181

205

278

 

 

 

 

 

Bulharsko

 

 

 

 

DPD

188

205

253

362


Cena poštovného je odvislá od hmotnosti balíku. Konečná cena bude upřesněna na dotaz. K ceně je připočítáván příplatek dle destinace, ceny paliv a mýtného. Cena bude upřesněna podle váhy balíku. Zásilky pouze bez dobírky. Ceník z 28.4.2017 – aktuální zde

 

Na zaslání mimo ČR se nevztahují žádné slevy ani akce na poštovné. Výměny a vracení musí platit zákazník v plné výši. Zásilky není možné zasílat dobírkou. Termín doručení je odvislý od destinace doručení a není zaručen. Zboží je nutno platit předem na náš účet. Všechny poplatky za převod peněžních prostředků jdou na vrub zákazníka. Při vrácení zboží nebude uhrazeno zákaznikem uhrazené poštovné ani nebude proplaceno poštovné, které uhradil za jeho zaslání našim eshopem.